Hemma igen

2010-07-05 | 14:54:13

Då var man hemma igen då. Helgen gick väldigt snabbt och det kändes som att man knappt hann åka i väg innan det var dags att åka hem i gen. Men det var ju bara en weekend så.

Har i allafall haft tre härliga dagar i Värmland. Har bland annat solat, badat, shoppat och ätit gott (och dyrt), uhu. Blir så när man äter ute varje dag. Haha. Men det är härligt. Sen får man leva på makaroner och bacon ett tag efter det för att jämna ut det. Tss.

Tog inte så många bilder men här är i allafall tre stycken jag kan lägga in. Jätteroliga bilder, jag vet.

Titta vad som fanns där vi badade! Jag var självklart tvungen att klättra upp på dem direkt efter. Var jättekul fram tills några ungar kom och skrämde bort mig. Hallå, det ska ju vara tvärt om liksom. Jag är för snäll. Hmm.

Bankad fläskfilé och klyftpotatis med typ världens godaste sås. Ohh nam.

Och så en bild på mig i bilen när vi skulle åka och shoppa. (Bilder på vad jag köpte kommer sen).


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hah, första bilden... liknar såna där bananer som man simmar med XD Finns liknande i Kroatien, everywhere O.O :D



Men maten, ååååh. Namnamnammmmmmm

2010-07-05 @ 17:34:35
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Det är inga bananer Sanna, det är korvar!! :(



Mysig helg vare i alla fall, ohyes indeed. Synd att dagarna gick så snabbt bara. Vår "kvällspromenad" (+++) var allt bra fin, host host. Haha!

2010-07-05 @ 20:12:00
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: I guess you know who it is! :O



Korvar!? HAHAHA Okej...



2010-07-07 @ 22:57:47
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics