2 mars

2010-03-02 | 13:26:57

Herregud, jag kan inte fatta att det redan är mars. Det är sjukt vad tiden går fort egentligen! Känns inte ens som att det var så jättelängesedan det var jul och nyår, och jag var uppe i Säfsen. Jag vet inte om det är bra eller dåligt att tiden går fort. Visst är det skönt att man närmar sig våren (och då även sommaren). Men samtidigt..vart tar dagarna vägen?

Jag har inte haft så mycket tid för datorn de senaste dagarna (pga av att jag pluggat till ett stort prov). Och detta kommer att fortsätta även i dag. Jag vill verkligen fokusera på det, och bara det just nu. Men efter att jag har haft provet i morgon så kommer jag förhoppningsvis kunna sitta här mer. Tills nästa stora prov kommer då vill säga.

I går lämnade vi in alla våra tre datorer på en slags "service", för att dom skulle bli lite bättre. Datorer behöver ju underhållas då och då för att fungera bra. Vet inte exakt vad som gjordes med den, men jag fick bland annat arbetsminnet höjt ganska mycket, och processorn byttes ut till en bättre. Plus lite mindre justeringar. Skitbra blev det i allafall. Det behövdes verkligen, hehe.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tiden går föööör snabbt... ;O

2010-03-05 @ 10:30:11
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics