Alice in wonderland

2010-03-17 | 21:39:20



Helt i från ingenstans, ca en och en halv timme före filmen började, bestämde jag och Tilda oss för att spontanboka biljetter till Alice in wonderland. Eller, helt spontant var det kanske inte. Vi hade egentligen tänkt att gå och se den förra fredagen. Men det blev inte så. Och nu hade vi egentligen tänkt att vi skulle se den nu på fredag i stället, eller kanske på lördag. Men vi orkade inte vänta så vi köpte biljetter och drog dit i dag i stället. Lite stressigt blev det men det var det värt. Filmen var konstig, fast bra. Inte riktigt min typ av film kanske men jag gillade den. Den var helt okej. Kommer att se den i gen, absolut.

Kom precis hem nu från den nu i allafall. Nu ska jag hoppa in i duschen, koka te och sen ska jag sätta mig och se på tv. Har nämligen sovmorgon i morgon och tänker därför sitta uppe lite senare i kväll än vad jag har kunnat göra de senaste dagarna. Gick tex upp 7 i dag. Usch.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Den var bra!

Jag VET att du gillar den, någonstans djupt därinne! =)=)

2010-03-17 @ 21:53:24
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Den verkar jääääääkligt bra alltså, vill se den.

2010-03-17 @ 22:09:36
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics