Tårtkalas + Earth hour?

2010-03-27 | 19:52:11

Som titeln antyder har jag i dag varit på födelsedagskalas. Först bjöds det på mat (pastagratäng) mums! De som ville fick äta smörgåstårta också. Vilket innebar att precis alla utom jag åt det. För jag tycker ju inte om räkor. Sedan till efterätt fanns det 4 olika tårtor. Jag hade tänkt ta en bit av varje, men det kändes för.. skumt. Så jag smakade på två av dem. Och dem var goda båda två. Japp.

Och en kort sak till. Varför lägger man Earth Hour kl 20.30 - 21.30 på en lördagskväll? Det är ju precis då man är hemma och vill se på tv (film). Varför, å varför? Jag förstår inte. Känner mig splittrad. Får se om jag släcker eller inte. Lutar åt nej-hållet just nu känns det som. Men vem vet. Kanske ändrar jag mig i sista sekund?


Testkörde mina uggs i dag. Eller ja, andra gången jag har dem nu men i allafall. Jag gillar´om :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mmmh tårta!

2010-03-28 @ 00:34:56
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics