27 maj

2010-05-27 | 21:33:49

Skolveckan är nu slut för mig, mihihi. Det har varit intensivt vill jag lova. Och inte kan jag säga att det ser ut att bli så mycket bättre nästa vecka. Nästa vecka är nämligen "inlämningsvecka" och då ska allt in. Det är ju bara två skolveckor kvar nu innan sommarlovet. Helt galet. Så ja, nästa vecka blir också väldig oaktiv från min sida.

Men nu är det helg och nu ska jag fan njuta. För jag har varit skitduktig denna veckan. Haha. Nejmen, allvarligt. Jag har det. I morgon fyller Tilda år, på lördag är det kalas och på söndag är jag bortbjuden på middag. Så ja, inte en lugn stund där. Men det är ju kul när det händer grejer på helgerna. Annars känns de inte som man haft helg sen när man kommer tillbaka till skolan på måndagen tycker jag.


Ute vid Aröd. Bild från 23 maj.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gratta henne från mig! :D

Bilden ser mysig ut, yeye.



sv: Hehe... aa. Kom på det sen, mihi.

2010-05-28 @ 08:13:15
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics