9 maj

2010-05-09 | 12:20:10

I natt drömde jag att jag hade ett par vita converse. Dom stod där bredvid mina andra skor på rad och såg så verkliga ut. Så verkliga, att när jag vaknade, var jag så övertygad om att jag faktiskt har ett par vita converse att jag gick och kollade. Då insåg jag ju att det tyvärr inte var sant. Och det var ju lite synd. Annars hade ju jag kunnat ha på mig dom i dag..



Men men, det är sånt som händer. Haha. Nu ska jag dra i väg i några timmar ut i det härliga vädret. Sista helgdagen nu och sedan börjar allvaret igen i morgon. Matteprov på onsdag bland annat, usch usch.


Kommentarer
Postat av: Ellen

converse <3

2010-05-09 @ 20:37:13
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics