Helgen är slut

2010-05-17 | 01:03:27

Långhelgen som varat ända sedan i onsdags eftermiddag har nu tyvärr kommit till ett slut. Nu måste jag snart lägga mig eftersom det är back to school i morgon. Känner mig inte alls direkt motiverad kan jag säga.

Har inte heller varit så duktig som jag hade tänkt vara denna helgen och jobbat med skolarbete. God knows hur mycket jag borde ha gjort denna helgen som jag bara struntade i och i stället gjorde vad jag ville göra. Men det är väl det helgerna ska vara till för. Egentligen. Sedan att det inte funkar i dagens samhälle är en annan sak. Nu är det tydligen meningen att man ska använda helgen som ett extra tillfälle att göra skolarbete.

Som att man inte får nog av det på veckorna..holy shit. Aja, det är som det är. Får hålla ut! Snart sommarlov nu.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, jag var ledig hela förra veckan typ! :D Förutom Tisdag eftermiddag då jag bara skulle göra ett prov. (A)

Nu är det inte långt kvar till lovet!!!!! :D

2010-05-17 @ 22:24:06
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Oj, glömde skriva svar >: Men hmm... dumt gjort av dig! :O Det var ju liksom för DIN skull jag la ut bilden ^^ Nej men, hehehe... nu skoja jag bara :o Tror jag

2010-05-17 @ 22:26:07
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Tur att vi fick sett vår kära Air America i alla fall, yo.

2010-05-18 @ 01:02:49
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics