Jag tog ett steg

2010-11-06 | 18:43:34


Skickade in en ansökan tidigare i dag om att få läsa Matte C en termin på Komvux. Känns nästan nödvändigt att ha läst det så jag tänkte att det är lika bra att jag får det gjort så fort som möjligt. Så om jag blir antagen kommer jag att läsa det nästa termin, dvs efter jul och fram till sommaren. Och förhoppningsvis klarar jag den (kursen) och kan söka vidare till någon högskola eller ett universitet och börja studera där efter sommaren. Så ser min planering ut just nu i allafall. Jag vill plugga vidare, helt klart. Vill, vill, vill.

Så har jag även bestämt mig för att jag ska ta körkort. Tänkte mig en intensivkurs någon gång i början av nästa år. För om jag ska ta körkort någon gång så känns det som att jag borde göra det nu ganska snart, innan jag börjar läsa på heltid. För då kommer jag nog varken ha tid, ork eller lust kvar längre. Hehe. Så ja, jag ska kolla upp lite med det nu och "anmäla mig". Känns bra att få något gjort.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fan vad nice du. :) Ta körkort för mig med(...)

2010-11-06 @ 21:15:47
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: N

Nice :)

2010-11-06 @ 23:24:49
Postat av: ellencarlsson

duktigt :D

2010-11-09 @ 15:12:32
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics