Memories

2010-11-18 | 01:35:35

Vet inte om jag har nämnt detta tidigare i bloggen (det har jag säkert men i allafall) men för några år sedan var jag ett jättestort fan av Bam Margera. Det var som störst runt år 2006-2007, då jag befann mig i en slags Jackass/Viva La Bam/CKY -period. Jag kollade på Jackass och Viva La Bam i stort sett varje kväll, lyssnade på CKY (och HIM såklart) och alla andra band som på något sätt hade en koppling till dem. Jag rent ut sagt älskade det. Och jag älskade Bam. Haha. Detta var min religion, min livsstil. Mitt allt.

Hur som helst. Väldigt bra tajmat så kom faktiskt CKY och spelade i Göteborg två somrar i rad (2006 och 2007 då) och självklart såg jag dem båda gångerna. Det var inte ens ett helt år emellan gångerna. Och andra gången jag var och såg dem så var även Bam där och kom upp på scenen och allt. Kan ni fatta att jag nästan dog? Och jag stod hur nära scenen som helst. Bara några meter i från. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv och på sätt och vis kan jag fortfarande inte fatta att det har hänt. Mitt beroende för Bam har dock svalnat nu på senare tid. Men i allafall. Jag kommer aldrig att glömma den dagen jag såg honom med mina egna ögon, eller hur galen jag var i allt det där under några fantastiska år.


Denna videon kollade jag bland annat sönder sommaren 2007. Får sådana enorma flashbacks när jag ser på den. Trots att jag inte hade sett den på år nu när jag kollade på den i gen i kväll så mindes jag fortfarande hela videon utantill typ. Älskar 1:16-1:30 ca.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fan vad man saknar detta ändå. Det var så mysigt att vara så himla insatt i allt det där, haha. <3

2010-11-18 @ 08:20:19
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics