Tillbaka till framtiden <3

2010-11-26 | 17:48:02


Här om dagen såg jag och Tilda "Tillbaka till framtiden 3" (för typ tusende gången). Sedan några dagar senare såg vi ettan. Och i dag för en stund sedan såg vi tvåan. Jag vet, inte världens bästa ordning men det gör egentligen ingenting. Vi ska ändå se dom snart igen. Haha. Jag seriöst älskar dom filmerna. Inte konstigt att de är klassiker. Dom kommer aldrig att bli för gamla eller kännas omoderna.

Har bestämt att jag ska se film nummer 2 den 26 oktober 2015. För det är exakt den dagen som dom åker till då. Så det hade varit coolt att se den filmen just den datumen. (Jag är en nörd, jag vet). Men det kan jag leva med. En annan skoj sak är ju att i dag är det den 26 november. Så för exakt en månad sedan i dag var det fem år kvar. Hur som helst.. jag får inte glömma bort att se den då.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bäst <3

2010-11-26 @ 19:06:42
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Lilli

Så mye på de da jeg var yngre, foreldrene mine var veldig glade i de filmene der hehe :)

2010-11-27 @ 00:16:22
URL: http://lillien.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics