Bebiskläder

2010-10-09 | 16:49:37

Stack till Backaplan i några timmar tidigare i dag. Provade två jackor på H&M bland annat. En skinnjacka och en grön parkas. Skitsnygga båda två. Men jag köpte inget. Har gett mig själv köpstopp tills vidare. Det blev en Whopper på Burger King i allafall och nu är jag hemma igen.

En lite rolig nyhet som jag kan berätta är att jag numera är faster. Brorsan och hans tjej Linda har nämligen gått och blivit föräldrar nyligen. Den 5 oktober närmare bestämt. De fick en pojke som ska heta (heter) Lewis. Så himla fint namn tycker jag. Hehe. Så ja, det känns rätt stort. Helt otroligt. Och kul så klart. Ska åka och träffa dom i morgon är det tänkt. Ska bli roligt!

Vi har köpt lite bebiskläder nu i dag som dom ska få. Tror vi köpte två olika "set", en lite tjockare munkjacka och ett par "tofflor". Haha. Får hoppas att det passar. Annars får dom spara det tills han växt lite helt enkelt. Svårt med kläder till bebisar alltså. Men skoj. Längtar nästan tills jag själv får barn nu, så att jag ska kunna köpa kläder till honom/henne. Måste vara en av de roligare grejerna med att ha barn typ. Tss.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tihi, hoppas de kommer gilla kläderna. :)

2010-10-09 @ 17:05:01
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: ellen carlsson

Barnkläder är så jäkla gulliga! typiskt att man är så ung haha :)

2010-10-09 @ 19:04:25
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics