Varannandagsbloggning

2010-10-13 | 14:54:13



Sjukt lång rubrik blev det där (och så är det bara ett ord dessutom.. jeez), men det är så det kan bli i bland. Jag kom bara att tänka på att jag är lite av en varannandagsbloggare. Det kan uppfattas som väldigt sällan. Men samtidigt.. tänk; det är ändå varannan dag liksom. Det är ganska ofta om man tänker efter. Fast kanske inte i bloggvärlden? Bloggvärlden är ju typ som en egen liten värld.

Jag vet själv hur stressad jag känner mig när jag vet att jag inte bloggat på vad som känns som en väldigt lång tid. Och så kollar jag datumet för senaste inlägg och så ser jag att "men hallå, det var ju i förrgår". Två dagar i ens vardagliga liv är inte en lång tid. Men på bloggen blir det plötsligt skitlänge. Haha. Varför måste det vara så? Det är lite jobbigt faktiskt. Men i allafall. Jag tänker fortsätta som jag gör och alltid har gjort. Varje dag, varannan dag, var tredje dag. Det som faller mig in helt enkelt. Det blir oftast bättre då.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hehe det blir ju lätt så. Ibland har man inget att skriva om på flera dagar, sedan plötsligt slänger man in tre inlägg på en dag.

2010-10-13 @ 15:59:24
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: weni

Kjempe bra blogg!:)

2010-10-14 @ 23:13:41
URL: http://www.weeeni.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics