Högskoleprov

2011-04-02 | 18:07:46

Fan, känns inte som att det är lördag i dag bara för att jag gick upp så tidigt och tillbringade hela dagen på en skola och skrev prov. Förra gången jag skrev Högskoleprovet satt jag i en konferenslokal på ett hotell. Denna gången hamnade jag på min gamla skola. Det kändes lite konstigt faktiskt. Haha. Men nu är det avklarat i allafall. Gick upp sju, var nere vid skolan tjugo över åtta och var klar med allt vid typ fyra. Orkade inte blogga direkt när jag kom hem för jag var död men nu har jag ätit lite så nu lever jag igen. Nu ska jag ha lördag. Finally!


Kändes huuur skumt som helst att vara tillbaka på skolan igen. Var typ över ett år sedan jag var inne där sist ju.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gick det bra då? :)

2011-04-02 @ 18:37:41
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Petra-[Foto & Vardag] ♥

fin blogg:) gick det bra?

2011-04-03 @ 11:20:37
URL: http://poxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics