Sista sommardagen?

2011-08-26 | 19:05:43


Bild från när jag åkte till Norge för några veckor sedan. Kornsjö, precis vid gränsen.

Läste/hörde i morse att i dag kan vara den sista riktiga (varma) sommardagen i år. Dock vet jag ju att man aldrig kan lita på det för värdet kan ju ändra sig och sådär. Men hur som helst så ville jag ta till vara på detta, i fall det nu skulle visa sig vara sant. Åkte därför ut till havet i några timmar och solade. Var hur varmt som helst så länge solen var framme. Men jag badade inte för vattnet kändes kallt. Badade däremot för tre dagar sedan så jag tycker inte det gör något. Haha. Nu ska det handlas fredagsmys och senare blir de filmkväll!


Kommentarer
Postat av: Clara

Sv1: Jo fredag är ju så awesome, fast vi hade tänkt dunka Friday parodin, men så blev det inte :(((



Sv2: Jag kan inte ens föreställa mig det :( Vill också, är super avis! Det måste ha vart underbaaaart!...<3

2011-08-26 @ 20:14:38
URL: http://clarajo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Måste hålla med dig, solen kommer och går. Det är nästan aldrig så att det är sol dygnet runt. Fin bild :) Hyrde ni stuga där eller?Eller ni kanske har landställe där?

KRAM

2011-08-27 @ 20:38:53
URL: http://sommarochsemester.devote.se
Postat av: FANNYYSPHOTO ♣ [fotoblogg]

Jättefin blogg! =)

2011-09-03 @ 20:21:07
URL: http://fannyysphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics