Möbeljakt

2011-12-04 | 16:08:49

Sitter här och dampletar efter möbler till mitt hotellrum som jag ska inreda (skolarbete). Har hittat en säng, nattduksbord, tv, skrivbord, garderob och en matta hittills. (Varför är det så mycket lättare att hitta vita möbler än svarta?) Nu behöver bara ungefär tusen saker till och sen är jag klar! Lampor, gardiner, sängkläder, duschdraperi, tavlor osv. Det är ett hårt jobb vill jag lova. Men roligt! Så måste man ju tänka på att hålla sig till sin budget också. Får inte överskrida den vet ni. Måste även komma på hur jag ska redovisa allt detta sen..


Bjuder på en bild på mig från i måndags. Har förresten köpt två nya saker (kläder alltså). Visar senare!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sånna uppgifter som i början alltid Låter så roliga och lätta och man därför blir så glad av att få, men som alltid blir så krångliga och besvärliga ändå, tycker jag. (DET RIMMADE!!)

2011-12-04 @ 17:45:45
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Clara

Sv: Klart att jag vann den! Haha nej men jag vinner typ aldrig fast det här var ett litet chokladhjul så förstapriset var en stor Marabou eller en ask med choklad tryfflar hehe...

2011-12-05 @ 07:02:43
URL: http://clarajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics