Almondy Snickers

2011-01-06 | 02:35:37


Provade precis denhär Almondy Snickers tårtan. Har ätit typ alla de andra sorterna som finns (mest den med daim) men denna var faktiskt ny för mig. Den smakade väl egentligen i samma stil som de andra almondytårtorna. Bara det att denna smakade mer snickers då (obviously, duh). Men god var den i allafall. Åt en fjärdedel av den + en massa grädde och en julmust till. Så nu mår jag illa.

Eller nej. Där ljög jag. Jag sa bara så för att en normal människa hade gjort det efter en sån stor bit. Dom är så himla mättande ju! Men sanningen är att jag faktiskt inte mår ett dugg illa. Jag skulle säkert kunna äta en bit till. Är nästan fortfarande lite hungrig. Normalt?


Kommentarer
Postat av: ellenofcourse

de där såg inte helt fel ut! plus att jag just nu sitter o väntar på mat, gör inte saken bättre heller.. uff.



sv: ne jag vet, de är svårt! vill prova de men dom har ju inte fått in dom än.. :(

2011-01-06 @ 15:35:18
URL: http://ellenofcourse.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Åh gott gott gott. Jag glömde äta upp min bit, haha. :(

2011-01-07 @ 10:03:59
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics