Måndag

2011-01-24 | 14:50:50

Ny vecka nu, japp. Dessvärre är det inte en N.Y vecka. Det hade varit lite roligare. Men i allafall. Man kan inte få allt här i livet. Haha.

Men innan jag ens börjar leva i denna veckan tänkte jag blicka tillbaka lite på vad som har hänt de senaste dagarna. Jag har varit ute och filmat för en kampanj och blodat ner händerna (med röd karamellfärg som fan inte går bort hur mycket man än skrubbar). Jag har frusit i hjäl ute i vinterkylan iklädd endast ett par jeansleggings och en tröja. Jag har agerat offer, ätit god mat och sett på film. Awesome ;)

Har dessutom börjat kolla på två "nya" (nya för mig) serier; Supernatural och Vampire Diaries. Var starkt emot dem när de först började sändas på tv. Som vanligt. Jag gör alltid så. Säger att jag aldrig ska se en viss sak och sen gör jag det ändå. Fast i efterhand då.


Kommentarer
Postat av: Jacqline

ja, tänk om det hade varit en New York vecka :)

2011-01-24 @ 16:43:32
URL: http://jacqline.se
Postat av: Mathilda

Bra där.



Karamellfärg (Y)

2011-01-24 @ 19:35:49
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics