Skridskor

2011-01-01 | 22:06:12

Åkte ut vid halv åtta-tiden förut och åkte skridskor i ungefär en timme. Senaste gången jag gjorde det var förra vintern. Detta var alltså första gången denna vintern. Så kom jag på det strax innan vi skulle kliva ut på isen och sa då "Detta är första gången vi åker skridskor i år, va?". Samtidigt kom jag på att detta är första dagenhela året. Så något annat hade ju varit konstigt liksom. Haha. Såvida jag inte varit ute någon gång tidigare i dag och åkt då. Men det hade jag nog kommit i håg i såfall. Aja, roligt var det i af.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hah, kul vare.

2011-01-01 @ 23:07:15
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics