Topp med volanger

2011-01-30 | 01:30:06



När jag gick in på på H&M i förrgår så var något av det första jag såg när jag kom in i butiken, dessa topparna. Och så tänkte jag direkt "nämen, gud vilka fina toppar". En sekund senare kom jag på att jag redan köpt dem i två färger. Haha. What are the odds liksom? Och ofta det tog så lång tid innan jag förstod att det var samma toppar jag redan kollat på och till och med köpt tidigare. Så kan det gå, japp.


De kostar 99 kr st och kommer från H&M, då. Jag har dem i färgerna ovan; mörkblå och puderbeige. Fiina!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jättefina är de. Tyckte dock den satt fult på mig när jag testade den, men det är väl bara jag som är helt missformad. :)

2011-01-30 @ 01:31:44
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Ellen Carlsson

Dom där är så söta! Ska nog köpa den vita eller den blå... eller båda haha.

2011-02-03 @ 14:55:38
URL: http://ellenofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics