30 juli

2011-07-30 | 21:04:42

Underbara lördag! Jag vet inte varför jag är så glad att det är just lördag i dag. På sommaren spelar ju vilken dag det är ingen speciell roll. Varje dag är ju lördag i stort sett. Men ändå. Helgen förknippas ju ändå på något sätt mer med tex godis, chips och filmkväll än vad vardagarna gör. Så det är kanske därför. Nu ska jag i allafall snart äta middag; potatisgratäng, gräddsås och lövbiff. Mums! Sen blir det mys framför tvn med någon bra film (hoppas jag iaf. Får se vad som finns, hehe). Precis som jag gillar det!

Förresten är det exakt en månad sedan jag såg 30 Seconds to Mars på Peace & Love i dag. Galet vad tiden går fort.. (Min bild!) ^^


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Underbar kväll för en månad sedan, mmh. :) Fast denna kvällen är faktiskt inte så dum den heller.

2011-07-30 @ 22:48:06
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Maria

SV: Tack! :D Kul att höra att det är bra med dig, det är det ed mig med. ;)



Häftigt med konsert. Ville också gå på peace & love. :)

2011-07-31 @ 09:39:09
URL: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics