Donuts och regn

2011-07-14 | 23:59:45

Inte för att vädret spelar någon såndär jättestor roll nu när jag ändå inte orkar/kan gå ut, men jag kunde ändå inte låta bli att störa mig på att det regnade tidigare i dag. Hade varit mycket trevligare om det varit soligt i stället liksom. Fast inte egentligen kanske, nu när jag tänker efter. Då hade jag förmodligen bara stört mig på att jag missade ett bra soltillfälle. Jag kunde ha åkt ut till stranden, men jag kan inte. Typ. Ni fattar. Det hade varit ett wasted opportunity. Och sånna är ju aldrig speciellt roliga att uppleva liksom. Dom får man bara ångest av. Haha. I allafall. Åt donuts och kakor till frukost "i morse". Känner mig så himla nyttig just nu. Känns som jag äter hela tiden.

Not nice. (Eller jo). Aja, nu ska jag se på Two and a half Men iaf. Är typ nya avsnitt nu som jag inte sett förr. Säsong 8. Woho!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh, donutsregn. Mmmmm!

Tråkigt väder, indeed. Det var längesedan man såg solen titta fram nu.

2011-07-15 @ 03:44:23
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Sanna

Sv: Haha, jobbtiderna är lite jobbiga... men sen tänker jag på att jag tjänar 70% mer när jag jobbar kväll! ;D Så det lyfter ens humör, hah.



Donuts<3333

2011-07-16 @ 12:09:03
URL: http://sanniss.webblogg.se/
Postat av: jasmine

hej, fin blogg! :)

jo, jag undrar om du vet hur man fixar ramar runt inläggen och på sidofältet?

isåfall skulle du kunna hjälpa/förklara för mig?

du får länkning om du vill.

tack på förhand! / jasmine

2011-07-18 @ 01:00:20
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics