Fram och tillbaka

2011-06-23 | 22:18:00


Bild från i fredags. Inne i spelhallen på Liseberg.

Hello there! Har blivit mycket springande fram och tillbaka mellan stan och hemma i dag för min del. Först stack jag ner till stan i typ tre timmar och fortsatte gårdagens bikini-jakt. Slutade med att jag köpte en snygg, vit med blommor. Bild på den kommer i morgon för jag orkar inte fixa bild nu. Provade även en massa andra grejer men måste spara pengarna till festivalveckan. Kommer bli dyrt, haha.

Sen åkte jag hem och stannade hemma i typ en kvart. Sen blev det ner på stan igen för att hämta ut ett paket. Beställde nämligen lite saker från H&M Home för några dagar sedan och det hade kommit i dag. Ett duschdraperi och några mattor var det. Jättefina!

Efter det blev det hemgång och lägga ut mattorna och sätta upp draperiet. Sen åt jag middag och direkt efter det följde jag med till Maxi och handlade lite saker till i morgon. Sen blev det raka vägen till Centralstationen för att hämta Tilda som kom med tåget. Har nästan inte varit hemma något alls i dag nu när jag tänker efter. Oh well, i morgon är det Midsommarafton! Ska bli roligt! Jordgubbar!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ska bli roligt jordgubbar, ja. Hahah. Oj vad vi ska äta mycket i dag, om du visste. :)

2011-06-24 @ 13:55:29
URL: http://mathildafoto.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics