Packa, tagga, packa

2011-06-26 | 12:59:43

Taggar sönder inför i morgon just nu alltså! I dag kommer det att bli rätt stressigt tror jag. Mycket som måste göras. Packa resväskan, inhandla det sista nödvändiga inför resan, osv. Kan inte fatta att det verkligen är i morgon vi åker! Kommer bli så sjukt kul! Så jobbigt att veta vad man ska ha med sig bara. Känns som man garanterat kommer glömma något. Jag vet inte ens vart min resväska är. Haha.

Kolla förresten våra nya utemöbler vi köpte i går. Fina va? Tyckte det blev så mysigt där nu. Bilden är tagen precis nu. Sol ♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda

WOOOAH, kommer fan bli så grymt! <3 TAGG

2011-06-26 @ 13:21:28
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Hanna

Vill du ha chansen att bli dagens blogg ?

Gå in på min blogg och skriv "jag är med" eller liknande...



Asfin blogg btw :)

2011-06-26 @ 16:56:42
URL: http://hannastenbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics