1 Mars

2011-03-01 | 10:34:54

Både i dag och i morgon kommer förmodligen mest att bestå av intensivt plugg inför matteprovet på torsdag. Gick upp klockan 10 i dag för jag tänkte pallra mig ner till skolan för att vara med på en handledningslektion som börjar typ halv tolv. Så nu blir det frukost.

Annars har jag inte så mycket att tillägga. Jag stör mig på det nya Big Brother bara. Först var det personerna jag inte var sådär jätteglad i. Men nu börjar man lära känna dem lite mer så det börjar bli bättre. Det jag stör mig på nu är hur programmet är upplagt. Det är alldeles för mycket pauser och dom visar samma saker hundra gånger. Blir galen på det. Dom borde prioritera mer vad dom visar och inte. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Håller verkligen med. Det är mer reklam än program och de visar samma grejer flera gånger så man hinner knappt få se någonting nytt.

2011-03-01 @ 14:49:32
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics