Four years ago

2011-03-28 | 22:00:34

Som jag berättat tidigare så var jag rätt så Jackass / Viva La Bam / CKY galen för några år sedan och älskade allt som hade med dem/det att göra. Var helkär i Bam Margera och älskade även hans vän Brandon Novak. I allafall. Så satt jag nu för några minuter sedan och kollade igenom lite videos och så kom jag in på en Novak-video och såg att jag kommenterat den för 4 år sedan. Tyckte det var lite coolt.



Nu börjar jag ju fundera lite över vad mer för kommentarer jag postat på Youtube i mina dar. Haha. Om ni vill se videon så postar jag länken här. Orkar inte bädda in videon. (KLICKA!) Så kul att han glömmer bort vad han ska säga hela tiden. Hihi. Jag får nästan återfall.

Minns att jag hade en bild på mig med en lapp i munnen där det stod "Novak <3" på. Var typ 15-16 år på den bilden. Hade den sparad på datorn men den försvann när jag fick virus för ett tag sedan. Tråkigt. Hade varit kul att ha kvar alla bilder från den tiden. Men men..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Och vart befinner sig Novak nu för tiden, Manda? hehehehehe



PRISON.

):

2011-03-29 @ 09:40:39
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: A D I N A '

fin blogg :)

allt bra?

2011-03-29 @ 21:08:28
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Postat av: Mathilda

NOVAK <3333333333333

2013-08-01 @ 01:10:43
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics