Grattis Tilda!

2011-05-28 | 19:55:51

I dag fyllde Tilda 19 år. Grattis till dig! :D Vi hade gäster här mellan typ fyra och sju. Bjöd på tårta, kakor, kaffe och cola. Sedan blev det presentöppning. Av mig fick hon en parfym och en ring. Hoppas hon blidde nöjd med det. Hehe. Vaknade väldigt sent i dag så fick stressa skitmycket innan gästerna kom. Duschade, sminkade mig, valde kläder, dammsugade mitt rum, bytte sängkläder till de nya jag köpte i går, osv. Men jag hann. Nu blir det snart mat och sen går jag och slänger mig i tv-soffan. Ska nog se några avsnitt av V(isitors).


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack! :D:D:D nu luktar jag gott igen hurra. det var så längesedan.



V-nerd hej.

2011-05-28 @ 21:02:59
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

GRATTIS TILL MATHILDA!!! :E

2011-05-29 @ 14:26:01
URL: http://sanniss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics