I går och I dag

2011-05-11 | 16:41:44


En bit utanför körskolan här om dagen när jag stod och väntade på att bli hämtad. Skitintressant, I know ;)

I går direkt efter körlektionen stack jag till vår gamla lägenhet (vi har ju kvar den hela månaden ut) och hjälpte till att städa lite. Helt sjukt att hur många gånger man än är där och hämtar saker så finns det fortfarande massor kvar. Tar det aldrig slut liksom? Hehe. Men ja, efter det åkte vi till IKEA och åt middag + handlade lite grejer. Bland annat nya glas och besticklådor. Kan ju vara bra att ha.

I dag gjorde jag i princip samma sak. Med undantag för IKEA då. Gick direkt till gamla lägenheten efter körlektionen och städade lite till. Och i dag lyckades vi faktiskt äntligen få ut precis allting. Så nu är den heelt tom. Ska bli skönt att slippa åka dit varje dag faktiskt. Var även en sväng på soptippen och slängde lite saker. Vet inte varför men jag gillar typ att vara där. Tycker det är lite mysigt. Weird.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mmmmmmh, diggar glasen vi köpte stenhårt alltså!

2011-05-11 @ 18:01:15
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tyckte den gatan var lite småmysig jag!

2011-05-11 @ 19:38:00
Postat av: malinberg [photography]

finfin blogg :)

2011-05-12 @ 10:23:35
URL: http://maliinbeerg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics