Jag är smart

2011-05-25 | 20:22:12


Fan, vad smart jag är alltså. Som ni kanske vet så har ju jag haft problem med mitt msn i några veckor nu (syns inte att jag är online, mina meddelanden kommer inte fram osv). Så bara i dag så provade jag att logga in på en annan av mina hotmail-adresser och poff, så fungerade det. På den andressen då. Men jag gillar inte namnet jag har där så jag gjorde en helt ny msn i dag. Så nu vet ni det.

Jag skrev på min gamla msn vad min nya är. Så om ni vill adda är det bara att kolla mitt personliga meddelande (under förutsättning att det ens uppdateras, haha). Annars är det bara att fråga. Så adda loss nu! Det är så tomt att logga in :( Ska nog adda några nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte väl de va konstigt att du inte va inne längre på den vanliga! Men ja du får adda mig haha [email protected]

2011-05-25 @ 20:48:00
Postat av: ellenofcourse

Typiskt fälten va inte ifyllda.. men ja xD

2011-05-25 @ 20:48:42
URL: http://ellenofcourse.blogg.se/
Postat av: Sanna

'ello tell meeee! Kan inte se när folk addar mig för jag vägrar ha den nya MSN, haha. Så ladda ner en äldre version, som man älskar <3 på engelska, så den är tydligen lite mysko... haha.



Men lämna en kommentar så addar jag dig? :D Kapish? haha

2011-05-26 @ 12:21:12
URL: http://sanniss.webblogg.se/
Postat av: ellenofcourse

Min msn är dum :( Du får skriva din så fungerar det! Bleh msn börjar bli gammal och skrynkligt. xDD

2011-05-26 @ 22:57:34
URL: http://ellenofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics