Liseberg i lördags

2011-05-09 | 13:32:40

Var ju då med Ellen på Liseberg i lördags. Men orkade inte blogga om det sen när jag kom hem på kvällen (kollade på tv i stället, hehe) och sen så krånglade ju blogg.se hela dagen i går. Så det får bli i dag jag skriver om det i stället. But hey, bättre sent än aldrig?


Vi träffades där vid femtiden och stannade till ungefär nio. Fyra timmar totalt alltså. Hann med att åka lite saker såklart. Började med AtmosFear, och om jag ska vara ärlig så var den faktiskt inte så hemsk som många säger. Den var riktigt härlig. Men lite för kort.

Sen åkte vi även Uppswinget, Kanonen, Balder, Lisebergbanan 3-4 gånger (minns inte exakt?) och sen gick vi tillbaka till Uppswinget och åkte den två gånger till. Och när vi stod där i kön till Uppswinget kom Jockiboi (från Kungarna av Tylösand) och ställde sig i kön några personer bakom oss. Tyckte det var lite kul. Sen såg jag han igen en typ en timme senare när vi var på väg mot utgången.

Och precis innan vi skulle gå ut såg jag även på en affisch att Eric Saade kommer dit den 17 juni. Så då tänkte jag dra dit och kolla. Jag är en nörd jag vet men det är ju alltid kul att gå på konsert liksom. Sen den 27 juni sticker jag ju dessutom till Peace & Love. Funiii.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kört igång veckans blogg, var gärna med :) Kram!

2011-05-09 @ 14:13:19
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Sanna

Omg!!! Jag ska göra så att pappa skjutsar mig för att se Eric Saade då.... IIIH!

2011-05-09 @ 15:55:00
Postat av: Mathilda

Kul med Jockiboi, haha.



Hallå, jag vill ha kanderat äpple när vi åker dit sen! Tycker de borde sälja det året runt. :(

2011-05-09 @ 16:19:06
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: JAAA! :O Hahaha, spännande :O XD

2011-05-09 @ 16:20:47
Postat av: ellenofcourse

Hade hoppats mer på Atmos fear.. xD

2011-05-09 @ 21:04:15
URL: http://ellenofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics