EMA 2011

2011-11-06 | 23:24:59


30 Seconds to Mars - Best Alternative & Best World Stage

Ja, då var årets EMA-gala slut då. Alltså jäklar, vad snabbt tiden gick. Som vanligt. Tycker alltid den gör det. Och då kollade jag ändå på "Red Carpet" (som egentligen var rosa) -intervjuerna och allt innan själva galan började. Hur var årets gala då? Hm. Jo, den var väl helt ok. Inte den bästa jag sett men den funkade. Vem som skulle vinna vad kändes ganska förutsägbart (Lady Gaga och Justin Bieber, ehe). Min favoritgala hittills är i allafall EMA 2009, när de var i Berlin. Uppträdandena, artisterna och priserna det året var bäst. Jepp.



Det jag blev gladast över var att 30 Seconds to Mars vann pris. Såg ju dom i somras och även om jag kanske inte lyssnar på dem sådär värst mycket så är det ju ändå kul. De är ju helt okej i allafall. Samtidigt är jag ändå lite besviken att inte The Strokes vann "Best Alternative". De förtjänade verkligen det. Dom borde ha fått det priset så kunde 30 STM fått World Stage'n bara. Hehe. Aldrig nöjd jag.


Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-11-07 @ 16:45:04
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Antibiotika mot Halsfluss :(



Jag stängde av MTV igår när Bieber vann för bästa manliga :) HAHA

2011-11-07 @ 17:48:51
URL: http://sanniss.webblogg.se/
Postat av: Terese

Har lagt till dig med nu. :)

2011-11-07 @ 17:54:08
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics