Heldag på stan

2011-09-12 | 21:03:38


Inne i omklädningsrummet på H&M.

Howdy! Lektionen i dag var inställd. I stället var jag och hade körlektion på körskolan. Gick bra! Sen hade jag tid bokad hos frisören klockan två. Klippte mig. Ska nog färga snart också. Ni får bild efter jag färgat också. Orkar inte nu. Hehe. Blev supernöjd i allafall! Efter frissan drog jag ner på stan i några timmar och stannade där fram till ungefär sju-tiden. Köpte en väska och ett par linnen. (Visar i morgon). Kom sedan hem och åt middag; hemmagjorda hamburgare och pommes. Supergott! Nu ska jag se någon film som går på tv.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nice med lite nya saker. (Y)

2011-09-12 @ 23:59:35
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Sanna

Sv: Haha, ja kanske det... men aa, jag ska nog köpa gymkort och biffa upp mig ;) Haha. Dock är prisskillnadena på olika gym otroliga :S



Ååh... varför hittar du kläder som är snygga men inte jag. Jag är seriöst helt deprimerad över att det inte finns något på stan. :(

2011-09-13 @ 13:17:58
URL: http://sanniss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics