20 Augusti

2012-08-20 | 19:59:00
Tjoho! Har inte hänt något överdrivet roligt i dag. Fick reda på i morse att min morfar gick bort i går kväll. Det var inte helt oväntat dock, då han varit sjuk en längre tid. Men ändå. Var faktiskt och hälsade på honom så sent som i förrgår, strax innan jag åkte till Liseberg. En dag innan han dog. Känns weird. Annars har jag kollat på fotboll i dag. Såg gårdagens match mellan Wigan-Chelsea. Chelsea vann! Har börjat kolla på fotboll oroväckande mycket den senaste tiden Hm. Sportkanaler in my heart. Haha. Nu ska jag se på nya Robinson!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

R.I.P morfar.

2012-08-20 @ 22:14:23
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics