Badat i havet

2012-08-05 | 23:16:20
Svartedalen, där vi grillade.
 
Yes, jag gjorde det! Badade i havet för första gången denna sommaren. Stolt! Har lyckats undvika att göra det varje gång jag varit på stranden hittills. Men i dag blev det äntligen av. Och det var mycket varmare än vad jag trodde. Har legat på stranden i några timmar i dag. Åkte sedan hem och bytte om och sen blev det grillning vid en sjö. Har även hört att Lillan verkar göra sig hemmastadd hos den nya familjen, vilket känns jättebra! Var så jäkla skönt att få höra det. Tänker på henne hela tiden. Är glad för hennes skull att hon trivs! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

fin bild!

2012-08-06 @ 05:38:48
URL: http://angelicakatarina.blogg.se
Postat av: Mathilda

Mysäpysä

2012-08-06 @ 20:44:21
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Angelica

Sv: Ursäkta för mitt långsamma svar, men jag befinner mig på annan ort och det är lite svårt att hitta tid att skriva kommentarer! :)

Dieter har problemet att de ofta är utformade så att man inte fysiskt kan (på grund av brister) eller vill äta liknande mat då dietperioden är över. Speciellt de som går lite på halvsvält, det fungerar inte livet ut.

Rida hästar i skogen som är så kul! Tycker faktiskt att det är mindre läskigt att hoppa terränghinder som är fasta än vanlig banhoppning med vanliga hinder som bommarna faller på när hästarna slår i. En gång när vi var ute så skulle vi rida nedför en väldigt (ja, väldigt! Det kändes som att marken försvann under en) brant sandbacke ned i vattnet. Jag hade en äldre häst som var väldigt klok och rar, dock så hade hon väldigt korta framben i förhållande till sina bakben. Detta gjorde att hon lutade framåt mer än de andra hästarna i nerförsbacken så jag släppte efter på tyglarna så att hon skulle få bestämma vilken väg ned hon ville ta med huvudet fritt. Gissa hur förvånad jag var då hon stannar med kanske 1,5-2 meter ned till vattnet, tittar sig lite omkring och hoppar rakt ut i luften! o_O Jag tog bara ett mantag och ställde mig bakåt i stiglädren för att inte störa henne och det kändes som en evighet innan ... PLASK, framhovarna tog i vattnet. Det är nog det snyggaste hopp som den gamla damen någonsin gjorde i sitt liv! Ah, bless her.

2012-08-06 @ 22:43:47
URL: http://Angelicategenfeldt.blogg.se
Postat av: Johanna

fin blogg!
hoppas du får en bra dag :)

2012-08-07 @ 12:17:46
URL: http://johannamatildah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics