Happiness

2012-12-05 | 23:57:00
Vet att det var rätt längesedan jag uppdaterade här nu, och att jag förmodligen "borde" skriva om vad jag har gjort de senaste dagarna. Men icke. I stället tänkte jag slänga in ytterligare några match-rapporter. För.. helt ärligt alltså. Känslan som uppstår när det går bra för ens favoritlag överväger det mesta. Haha. Skulle vilja skriva om alla matcher jag ser. Fast det hade blivit lite väl mycket kanske? Hehe.
 
Matchens målskyttar: Özil och Ronaldo.
 
Först ut har vi Real Madrid vs Atlético Madrid som var i lördags. Denna matchen var riktigt underhållande, och man kunde verkligen känna av rivaliteten lagen emellan. Det blev mycket bråk (alltså, dom bråkade verkligen hela tiden). Och speciellt stackars Ramos blev utsatt för lite väl mycket knuffar och slag, av en viss irriterande individ. Men vann gjorde de ändå (så klart), och både Ronaldo och Özil gjorde ett varsitt mål. (Özils mål var väldigt snyggt tycker jag). Assisterat av Ronaldo dessutom, hehe. Matchen slutade alltså med 2-0.
 
 
Callejón gjorde två mål. En spark, och en nick. Not bad.
 
Sedan har vi matchen mellan Real Madrid och Ajax från i går kväll. Denna match var bra utav följande anledningar: Ett: Kaká fick börja inne. Två: Både Ronaldo, Kaká och Callejón gjorde mål. Tre: Real Madrid vann med 4-1. It doesn't get much better than that, liksom ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ronaldo <33333

Åh fy vad bra dem är! <3

2012-12-06 @ 03:20:14
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics