Julbord och Julstämning

2012-12-16 | 16:03:24
 
Hade ju då lite gäster här på julbord i går. Eftersom vi reser bort nästa helg, och blir borta över jul, så passade vi på att fira lite i förväg. Det började vid fyra, halv-fem med en välkomstdrink. Sedan blev det julmiddag. Åt i hjäl mig som vanligt. Haha. Sedan samlades vi ute i vardagsrummet för att halvkolla på en film, samtidigt som det blev lite julklappsutdelning. Där blev man sedan kvar ett ganska bra tag. Så blev det såklart efterrätt också; cheesecake. Gud, så gott! Som avslutning spelade vi kort i några timmar. Gick skitdåligt för mig i början, men slutade med att jag vann i sista omgången. Hehe. (Och ja, jag måste skriva det, för jag vinner aldrig något annars). Tror vi var klara närmare halv två någon gång.. Hade hur som helst en riktigt trevlig kväll. Kändes nästan som det var julafton faktiskt. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mysig dag och kväll det blev! :)

2012-12-17 @ 03:53:05
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics