Lussefika och Städning

2012-12-14 | 22:07:00
Bild från förra vintern.
 
Tjoho! I dag har vi haft en riktig städdag här hemma. Anledningen är för att vi ska ha hit lite gäster i morgon, på julbord. Själv har jag tex hållt på att "tvätta" sofforna (har tre stycken), och försökt få bort allt katthår. Det var ingen lätt uppgift vill jag lova! Över två timmar tog det sammanlagt. Orka. Men känns skönt att ha det gjort nu i alla fall. I går var det ju även Lucia, så då hade vi lite mysigt lussefika med lussebullar, pepparkakor och julmust framför tvn. Nu har jag precis tagit mig en lång dusch, och tänkte ha lite fredagsmys. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Wilma & Sandra

sv: haha ja han är verkligen jätterolig! :D

2012-12-14 @ 22:58:53
URL: http://wisa.devote.se
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Fan vad segt det var och vilken tid det tog att få rent sofforna, haha. Med julbordet i morgon blir nice! :)

2012-12-15 @ 04:31:39
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics