Euro Cup 2008 - Final

2012-07-17 | 00:02:00
För ett par dagar sedan bestämde jag mig för att ladda ner båda Finalmatcherna från Fotbolls EM 2008 och VM 2010, för jag ville så gärna se om de matcherna igen. Återuppleva gamla minnen. Och så i går kväll blev det då dags att se matchen från 2008, då Spanien mötte Tyskland. Måste säga att det kändes rätt så konstigt, med tanke på att jag inte sett denna matchen på över fyra år. Och förra gången satt jag på en stol på en gräsmatta utanför vårt hotell i Tunisien och kollade på den på en storbildsskärm. Minns det som i går..
 
Matchens höjdpunkt var ju så klart Torres mål i 33:e minuten. Matchens enda mål. Målet, som skulle komma att bli startskottet för en rad kommande vinster för Spanien. Blev riktigt nostalgisk där i tv-soffan i går kväll alltså måste jag säga. Hah. Denna matchen var epic.
 
Torres, precis efter han gjorde mål.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så jävla awesome är han! Och hela det spanska laget! Kärlek!

2012-07-17 @ 02:32:45
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Elsa

sv: Åh vad gullig du är! Åh nu blev jag rörd, haha.
Jag tycker att Game of Thrones är en fantastisk serie och det finns ingen alls som liknar den. Dock kanske den inte passar alla men jag vet att alla som har börjat kolla på den har fastnat totalt! Jag skulle självklart rekommendera dig att börja kolla på den för den är själv min favoritserie. Det är en otroligt bra plot och den är väldigt spännande, speciellt säsong två. Det som är speciellt med serien är att den inte har någon klar huvudkaraktär. Utan det handlar om en massa personer. Det finns heller ingen "ond" person utan man bestämmer liten själv vilka man "hejar" på. Det är svårt att förklara när du inte har sett den men om du ser den tror jag du kommer förstå.
Jag hoppas du kommer att börja kolla på den för den är verkligen värd det! Jag har sett om den och nu börjat läsa på första boken, haha.
Vad brukar du kolla på för serier? :)
Kram!

2012-07-17 @ 14:22:09
URL: http://motherofdragons.blogg.se
Postat av: Maja

Fin blogg! kika gärna in på min o lämna en kommentar elr fråga!

2012-07-17 @ 22:27:59
URL: http://missmajalover.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica

Sv: Åh, tack så mycket! :D Jag är superglad!

2012-07-18 @ 00:50:49
URL: http://Angelicategenfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics