Blir så i bland..

2012-06-11 | 20:06:00

Hoppsan, nu har det visst gått fyra dagar sedan jag bloggade. Vet inte riktigt vad jag ska säga till mitt försvar. I går var jag busy med att kolla på fotboll. (Inte för att det tog hela dagen då men i alla fall, haha). Vad jag gjort resten av dagarna låter jag dock förbli osagt. Orka.



Men såg ju då matchen mellan Spanien och Italien i går kväll. Kan ju säga att jag varken är speciellt insatt eller intresserad av fotboll egentligen. Men jag bara måste se när Spanien spelar! Har därför bestämt mig för att enbart se de matcher då de är med. (Och den första var då i går). Sen är nästa den 14:e och sen den 18:e. Längtaar! Var spännande i går men tyckte det var dumt att Torres inte fick mer tid på planen. Att slänga in honom den sista kvarten räckte inte. Ändå skapade han fler tillfällen på 15 min än vad resten gjorde på 75 min. Just saying. Aja, hur som helst. Matchen slutade 1-1. Får hoppas det går bättre nästa gång! Och hoppas på mer Torres ;)

Trackback
Real Time Analytics