Min praktikplats

2012-03-21 | 17:37:03



Hello. Blev inte att jag bloggade i går för jag var tvungen att lägga mig typ direkt när jag kom hem från praktiken för jag skulle upp tidigt i dag. Har i alla fall varit och praktiserat på Scandic Rubinen (ett hotell alltså) nu i två dagar. Ska vara där i sammanlagt åtta veckor. Känns riktigt spännande faktiskt. Arbetstiderna kan man däremot diskutera för jag hatar ju att gå upp tidigt på morgonen. Och nu får jag gå upp typ fem, halv sex. Blöh. Men det ska nog gå. Har även senare dagar och då går jag fram till 23.00. Som i går tex. Och så kommer jag få jobba helger i bland också. Denna helgen, tex. Men inte nästa tack och lov för då är ju Sci-Fi Mässan. Kommer bli nice!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Verkar vara riktigt sjuka tider indeed... Men nice annars!!

2012-03-21 @ 17:50:03
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Sanna

Hah shit, vilka tider du får :s bara att bita i det sura äpplet och kämpa. :P

2012-03-21 @ 18:27:18
URL: http://sannis.se
Postat av: Angelica

Det ska bli superintressant med rapporter från din praktik! Och man vänjer sig faktiskt ganska bra med att gå upp tidigare efter ett tag. När jag gjorde praktik i Halmstad fick jag också gå upp vid fem och det var rena mordet första veckan. Det blir så då man har mycket att göra om dagarna! :)

2012-03-22 @ 18:04:13
URL: http://abbeyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics