Den som väntar på något gott..

2012-11-07 | 23:16:00
Torres firar sitt efterlängtade mål.
 
Såg matchen mellan Chelsea och Shakthar Donetsk tidigare i dag. Riktigt bra match, tycker jag. Spännande hela vägen igenom, och med en del höjdpunkter. Först och främst fick både Torres, Hazard och Oscar börja inne. Den pefekta trion, tycker jag. Sedan, ca sex minuter in i matchen, gör Torres matchens första mål. Detta gjorde mig så otroligt glad, då han ju haft en måltorka, och inte gjort mål sedan i början av oktober. En månad, liksom. Så varje match den senaste månaden har jag väntat, och hoppats på ett mål från honom. Och i dag kom det äntligen. Så jäkla otroligt skönt! Oscar's mål strax innan periodpausen var också så brutalt snyggt gjort. Från halva planen sköt han ett klockrent skott som gick raka vägen in i mål. (Vart var målvakten, typ?). Sedan stod det 2-2 väldigt länge, och ett tag såg det ut som att matchen skulle sluta oavgjort. Men så, i sista tilläggsminuten, gör Chelsea sitt tredje mål, och vinner då med 3-2.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Wieeee vilken bra match det var!
Woho för Torres! <3

2012-11-08 @ 04:05:15
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Felicia

alltbra? :)

2012-11-08 @ 14:01:28
URL: http://ppewdiepie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics