Brasilien - Irak

2012-10-11 | 23:39:00
 
Firar Kakás mål.
 
Som jag skrev här i förra inlägget, så kom det Brasilianska Landslaget till Sverige (Malmö) i går, för att möta Irak i en vänskapsmatch. Matchen spelades tidigare i kväll, och slutade med en överlägsen vinst för Brasilien, med hela 6-0. Blev så himla glad när jag såg att både Kaká, Oscar och Luiz fick starta. Det var dessutom en riktigt grym match tycker jag. (Vilket får mig att ångra jag ännu mer att jag inte åkte dit och kollade, huhu). Oscar gjorde de första två målen, och Kaká gjorde det tredje. Så himla duktiga är dom alltså! Kändes så jäkla skönt! Att detta utspelade sig i Malmö kändes däremot rätt så overkligt faktiskt. Så galet nära, liksom. I should have been there!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, så mys!

2012-10-12 @ 15:08:17
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics