Tortillas och Skräckfilmer

2012-10-16 | 02:37:36
 
Gjorde en av mina nya favoriträtter till middag i dag: Tortillas, fyllda med stekt kyckling, gurka, paprika och hemmagjord dressing. Blev så jäkla gott! Har även haft typ skräckfilmsmarathon här hemma, då vi sett på skräckfilmer tre kvällar i sträck (och det passar ju mig alldeles utmärkt, för jag bara älskar skräckfilmer ju). Såg The Amityville Horror i förrgår. (Versionen från 2005, finns även en version från 1979). Den var väldigt bra! I går såg vi Silent Hill (baserat på tv-spelen) och fy fan, vilken vidrig film alltså. Haha. Men himla bra gjord! Väldigt mycket tv-spels-känsla. Och i dag såg vi då The Midnight Meat Train. Ganska bra film, som tyvärr flippade ut på slutet..
 
I morgon blir det Fotboll för hela slanten. Både Brasilien, Portugal och Spanien spelar. Självklart tänkte jag försöka hinna med att se alla tre matcher. Däremot krockar två av dem, så jag får se hur jag gör där. Se den ena live, och den andra i repris efteråt? Något sånt..

Kommentarer
Postat av: josefine

åh gott! :D

2012-10-16 @ 08:39:04
URL: http://joseefiiinee.blogg.se
Postat av: Mathilda

Haha, bra filmerna varit ändå! :)
Och maten... MUMS.

2012-10-16 @ 15:05:24
URL: http://bymathilda.se
Postat av: saran

Fin blogg (: Hoppas du får en bra dag :)

2012-10-17 @ 15:13:34
URL: http://nattstad.se/sarawiklund

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics