27 September

2012-09-27 | 22:56:04
Bild tagen för några veckor sedan. Hade varit och köpt pizza och var på väg hem. Haha.
 
Tjoho! I dag har det regnat galet mycket. (Inte för att det inte brukar göra det då, but still). Var en sväng till Centralstation vid sex-tiden för att vinka av Tilda. Sedan har det inte hänt så mycket mer i dag. Har åkt lite bil i regnet. Haha. Tycker det är mysigt. Såg en bra film i går kväll förresten; Fright Night. Det är en typ skräck-komedi, som handlar om en kille som misstänker att hans nya granne är vampyr. (Utan att gå in för mycket på detaljer). Vid första anblick trodde jag att den skulle vara rätt så oseriös. Men den var faktiskt riktigt bra. Blev positivt överraskad. Och den var faktiskt mer hemsk än rolig (även om den hade sina roliga stunder). Så den rekommenderar jag.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Måste säga att jag blev positivt överraskad jag med, Fright Night var ju jättebra! :)

2012-09-28 @ 07:08:29
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics