Kapten Who?

2012-09-15 | 23:01:00

Waiting, waiting. Bara för jag alltid är i god tid. Eheh.
 
Ja, ni. Vad ska man blogga om egentligen? Tror mitt "sjukdomstillstånd" börjar närma sig slutet nu i alla fall. Så snart är jag väl 100% frisk igen. I look forward to that. I går var jag på Liseberg. Kapten Röd spelade på kvällen. Var inte där för att se honom, men eftersom Tilda hade fotopass så tänkte jag att jag lika gärna kunde följa med dit och kolla. Hehe. Vi stack efter de första fyra låtarna var slut. Har även sett en två bra filmer. The Bone Collector och Take Shelter. Orkar inte skriva vad de handlar om. Men de var bra i alla fall. Todels!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kommer sakna de där fotopassen något förfärligt mycket! Och alla våra tripper till Liseberg typ varje vecka... Haha!

2012-09-17 @ 01:48:23
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics