Snoop Dogg på Liseberg

2014-08-05 | 01:53:00
 Tog typ fem bilder sammanlagt, och ingen blev bra. Men här är en i alla fall.
 
Tilda hade fotoack till Snoop Dogg's spelning på Stora Scenen på Liseberg i lördags, och jag bestämde mig för att följa med som, öh, moraliskt stöd. Vi kom dit någon gång vid sex, och hängde sedan framme vid scenen hela resten av kvällen. Snoop började spela klockan nio, och innan dess var det något förband (eller en DJ rättare sagt) som spelade några låtar. Hela tiden fylldes scenområdet på med mer och mer folk, och jag läste i efterhand att det ska ha varit närmare femtio tusen personer inne på Liseberg när konserten var i gång. De var till och med tvungna att stänga ingångarna till parken, för att det inte skulle kunna komma in mer folk. Så det var flera tusen som blev stående utanför, utan möjlighet att ta sig in (utöver de femtio tusen som redan var inne). Det var ett enormt tryck i publiken, men där jag stod var det ganska lugnt. (Stod längst fram vid sidan av scenen). Står hellre långt fram och lite vid sidan av, än någonstans mitt i gröten och hamnar längre bak. Mycket bekvämare så, haha. Läste även att det ska ha varit kaos under konserten (folk som plankat in, osv), men det var inget jag märkte av speciellt mycket. Såg bara när vakterna gick upp på taken för att hämta ner de som klättrat upp för att kunna se scenen, och att de fick föra ut folk som inte pallade trycket längst fram. (Var rätt många).

Kommentarer
Postat av: Sofia

det är tapioka kulor :)

2014-08-05 @ 18:27:31
URL: http://byfia.com
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Haha åh, en sån härlig kväll ändå alltså! =)

Förresten blev väl bilden helt uwkey för att vara en mobilbild?! ;)

2014-08-05 @ 20:10:00
URL: http://bymathilda.se
Postat av: julia

sv: Ja Paris är så himla fint!♥ Kram

2014-08-06 @ 12:56:12
URL: http://juliiasvensson.blogg.se
Postat av: MADDISENJ.SE

Coolt att se honom live :D

2014-08-17 @ 17:35:25
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics