Thai Buffet for Breakfast

2014-08-07 | 00:47:00
 
Blev bjuden på lunch på kinan i går. Men eftersom jag inte ätit frukost innan jag drog dit, så blev det snarare brunch. Älskar att äta riktig mat till "frukost". Visst, mackor, yoghurt, flingor och gröt i all ära, men i bland är det skönt att bara kasta sig över en rejäl måltid på en gång. Haha. Tog ungefär samma som jag alltid tar. Friterad kyckling + sötsur sås = bäst! Även nudlarna var himmelska. Sedan blev det glass till efterrätt. Mums! Satt sedan kvar på restaurangen ganska länge och pratade, innan vi gav oss ut en sväng på stan. Köpte ett nytt värmeskydd och ett par hjärtformade örhängen (så söta!). På kvällen blev det kvällspromenad i skogen.
 
Idag har jag inte gjort sådär jättemycket. Men vi åkte ut till havet och tog ett kvällsdopp vid sex-tiden i alla fall. Var ett tag sedan jag badade senast nu, eftersom det har varit så dåligt väder den senaste tiden (mest regn, men här om dagen haglade det till och med). Fasen, vad jag saknar värmeböljan, alltså! Tycker gott att det kan komma en till nu i augusti, som håller i sig en vecka eller två. Det hade varit något det. Jag behöver en till värmeperiod innan skolan börjar känner jag. Vill ut och steka på stranden! Haha.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Alltså det är så sjukt gott, skulle vilja ha mer just nu <3

Örhängena var så fina! :D

En värmebölja till - ja tack! Vill sola och bada mer ju, snufs.

2014-08-07 @ 01:43:08
URL: http://bymathilda.se
Postat av: ♫♪ sandra

åh gott!

2014-08-08 @ 19:22:03
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Ebba ♥

Mums vad gott det ser ut!!

2014-08-10 @ 18:28:11
URL: http://ebbsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics