December - God Jul!

2015-12-28 | 17:21:00
På julavslutningen i skolan. Några hade bakat och gjort personliga pepparkakor till alla. Hur söta?
 
Ja, herregud nu har nästan hela december gått också. Det har varit en relativt lugn månad. Slutade skolan redan den 16:e. Då hade vi ett kombinerat seminarium och fika med glögg, pepparkakor, knäck och annat smått och gott. En bra avslutning! Sedan har jag även hunnit med att vara hos tandläkaren (jätteintressant, I know), varit och shoppat lite samt bakat julkakor. Julafton firades hemma med familjen plus gäster. Hade även lite gäster här på fika på annandagen. Det var trevligt! Känns förresten som att jag äter hela tiden, så jag hinner knappt bli hungrig innan det är dags att äta igen. Haha. Men jag ska inte klaga.. Och nu på onsdag drar jag iväg till Västervik för nyårsfirande. Ska bli skoj! Kommer hem någon gång nästa år ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha neej, vilka söta pepparkakor!
Ses i Västervik på onsdag ;-)

2015-12-28 @ 22:35:45
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så söta pepparkakor :)

2016-01-16 @ 17:25:49
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics