Rensning

2009-08-24 | 00:37:59
Känner att jag har alldeles för mycket bilder och filer som ligger och skräpar i datorn, så jag kör helt enkelt i gång en rensning/städning nu. Vet inte varför jag sparar på så mycket skit, men på något sätt så bara hatar jag att göra mig av med saker. Detta gäller även materiella ting som tex möbler, kläder och leksaker. Det finns för många minnen! Men i bland är det faktiskt nödvändigt, och just nu är det ett sånt tillfälle. Kommer kännas bra efteråt också, hoppas jag.

Update: Efter ca en timmas rensande har jag nu lyckats göra mig av med ca 500 bilder/filer. Det var verkligen inte lätt i början, men efter ett tag släppte det och det blev lättare att vara kritisk. Är nöjd nu faktiskt.



- Yes, please.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Härligt att få det gjort! Man känner det i början hur svårt det är att radera, men när man väl kommit igång visar det sig vara ganska lätt. Till och med så lätt att man kanske tar bort lite mer än man planerat, right?

2009-08-24 @ 13:26:15
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Zudden

Bra att rensa ibland. :)

2009-08-24 @ 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics