Luftballong

2009-07-03 | 00:49:12
För några timmar sedan när jag satt och kollade på film, hörde jag plötsligt hur någon ropade att jag skulle titta ut genom fönstret. Jag rusade upp och gick fram till fönstret och såg två stycken luftballonger som flög förbi vårt hus. Småsprang till mitt rum för att hämta min mobil. Sedan ställde jag mig på balkongen och försökte fånga dem på bild.

Det syns inte hur nära de faktiskt var. Men när jag hade varit och hämtat mobilen och startat upp den (hade stängt av den), så hade de hunnit i väg ganska långt. Men ja.. där är en i allafall.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ballooniiee =)

2009-07-03 @ 14:52:45
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics