Nervös

2009-06-04 | 23:03:12
Just nu sitter jag här och är supernervös inför i morgon (studenteeen). Måste snart gå och lägga mig eftersom jag ska gå upp vid halv sex i morgon. Det är extremt tidigt för att vara jag. Jag tror faktiskt aldrig att jag har gått upp så tidigt någonsin förr. Inte vad jag kan komma i håg i allafall. Borde ha lagt mig för längesen egentligen, men det har inte blivit så. Kom hem rätt sent och ja, man måste ju göra vissa saker när man kommer hem. Kan ju inte bara gå och lägga sig direkt det första man gör.

Jag har nu precis tagit mig en lång, varm dusch. Snart ska jag äta kvällsmat och ska sedan försöka lägga mig. Kommer nog vara svårt att somna eftersom jag vet att det kommer bli en intensiv dag i morgon. Ska vara på fästningen redan klockan sju (på morgonen alltså, AHH) och vara med på "Champagnefrukosten". Visst låter det mysigt men att det är så tidigt på morgonen tar bort en del av den känslan. Och att det troligtvis ska regna gör inte heller saken bättre. Lyckat, liksom.

Sen efter det kommer det vara många timmars.. allt möjligt. Och sedan när alla tal och liknande är över är det dags för några timmar på flaket. Undrar hur pigg man kommer att vara där uppe? Kommer inte orka stå upp säkert, haha. Aja, man får hålla ut. Snart är det över för alltid. Yay!

Eftersom jag ska upp så tidigt i morgon och kommer att vara superstressad, kommer jag inte hinna blogga innan jag åker. Det betyder att nästa gång jag hör av mig här, har jag tagit studenten. Weeho! :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-06-04 @ 23:58:55
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: beatrice - foto, vardag & kläder

hej det är http://maatilda.blogg.se som sköter om beatrices blogg idag:)

för hon är borta, ha en bra dag:) / matilda

2009-06-05 @ 00:14:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Men vad kul ändå. Grattis fan! =) <3

2009-06-05 @ 00:30:09
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics